top of page

O izvajalkah

O izvajalkah: Andreja Cepuš po izobrazbi dipl. komunikologinja, sicer pa umetnica povezovanja: dogodkov, besed in ljudi. Ustanoviteljica Zavoda za povezovanje ENVIR – polja, ki združuje različne ljudi, perspektive in svetove z namenom prebujanja nove ustvarjalnosti skozi prostor povezanosti in skupnosti. Delujočo na širokem komunikacijskem polju (trženjsko komuniciranje in vodenje, pisanje, urednikovanje, spletni mediji, moderiranje, vodenje pogovornih večerov, oddaj), jo je pot življenja usmerila v poglabljanje modrosti ženskega principa delovanja v sebi in v družbi. Na področju vodenja ženskih krogov, delavnic in drugih izobraževalnih programov, namenjenih spoznavanju notranje dimenzije človeka, deluje že deset let (doma in v tujini), skoznje pa kreativno odpira prostor spoznavanju pristne ženske esence in pomena njenega delovanja v svetu. Kot dolgoletna plesalka sodobnega plesa se zaveda pomena umetnosti v vsakdanjem življenju in njenenega delovanja v svetu. Model izobraževalnih delavnic, ki ga Andreja razvija, združuje kreativni ženski princip, meditacijo, gib, poglobljeno komunikacijo, interaktivno delo, umetnost ter prostor zaupanja ter podpore. Več o širšem delovanju: www.envir.si in Tjaša Cepuš po poklicu univ. dipl. ekonomistka, zvočna alkimistka, Aurasound terapevtka, NPK maserka. Sem ustvarjalka, umetnica in alkimistka, moj prispevek je podati ljudi v globoko zaznavanje višjih vibracij tega sveta, vibracij ki zdravijo, osmišljajo Življenje in odpirajo naša srca ljubezni. Z zvokom, glasbo in plesom se ukvarjam že vse življenje (učila sem se pri priznanih plesnih pedagogih v Sloveniji in tujini, glasbenih pedagogih in zvočnih terapevtih) – čutim, da je umetnost tista, ki z lahkoto odpira srca ljudi in jih povezuje v prijetno celoto. V desetletju izvajanja zvočnih storitev sem ustvarila že več kot tisoč kopeli, zvočnih delavnic, zvočnih tretmanov tako za otroke, mladino kot odrasle. Z ljubeznijo do glasbe sem bila pobudnica in soizvajalka raznih doživljajskih in wellness koncertov z violino, harfo, kitaro, vokalom in gongom ter drugih plesno-glasbeno- zvočnih predstav in vrhunskih prireditev. Hkrati sem posredovala dobre informacije in znanja v podjetja, kjer želim prispevati k osebnostni rasti zaposlenih in novi ekonomiji, ki temelji na povezovanju in sodelovanju v najvišje dobro. Ob mojem delovanju sem ustvarila Zvočni SPA, ime, skozi katerega se dogajajo zvočni dogodki. V mojem življenju so vrednote radost, sobivanje, ustvarjalnost, doprinos ljudem in planetu s svojim delovanjem, harmonično življenje, osebna rast… Več o vsem na: www.zvocni-spa.si

bottom of page